TidsLiv

Det här är bloggen för dig. Och för mig. Här ska vi kunna mötas i det hemska som förenar oss. Det kommer att handla om upprepade övergrepp, sex som självskadebeteende och vägen tillbaka. För dig. Och för mig.

Nu är ingen väg tillbaka.

Kategori: Min historia

 

Du vet fortfarande inte. 
Sitter i godanro. Sover gott om nätterna. Sköter om trädgården. Går till jobbet. Allt är precis som vanligt för dig. Du vet ännu inte. Du tror att du slapp undan. Att preskriberingstiden skulle passerat och du är numera en fri man, även om det du gjorde aldrig är något man kan bli fri ifrån. 
Men så är det inte nu.
Du är inte säker. Du är inte utom räckhåll. 

Idag lämnades ditt namn, din stad och din arbetsplats in till offentligheten. De kan driva målet till att förstöra ditt liv. Det beslutet jag tog idag, att dela med mig av ditt namn och vad du gjort mot mig, kan vara ditt fall. Början på en fruktansvärd resa. 
Och vet du vad. Du är värd det. Du är värd ånger, oro och rädsla. 
Du kommer se ditt liv slås i spillror och du kommer förlora allt. 
Jag ska se till att du förlorar allt. 

En gång för många år sedan hade du mitt öde i din hand
Och du tvekade inte ens sekund på att krossa det. 
Nu har jag ditt öde i min hand. 
Jag tvekar inte heller. 


Kommentera inlägget här: