TidsLiv

Det här är bloggen för dig. Och för mig. Här ska vi kunna mötas i det hemska som förenar oss. Det kommer att handla om upprepade övergrepp, sex som självskadebeteende och vägen tillbaka. För dig. Och för mig.

Där lyckan skrivs.

Kategori: Allt det andra

(null)

Armé. 
Vackra, underbara armé. 
Hur förtjänade jag er? Vad gjorde jag för att ha så fantastiska människor i min närhet som faktiskt bryr sig och sluter sig upp bakom mig när jag behöver det som mest?
Så rörd av de ord som skrivs till mig. Så tacksam över de meningar som formuleras till min ära. Så glad över de texter jag får ifrån människor över Sverige. 
De skriver alla samma sak: Att jag betyder något. Att jag är älskad. Att jag är sedd. Trodd. Viktig. 

Jag spelar roll. Jag kan se det i deras värme. Jag betyder något. 
Så när jag inte orkar kämpa för mig själv så måste, måste jag kämpa för dem. 
För alla de som skänker mig kärlek och värme. 
För all deras omtanke och deras stöttning. 

Armé. 
Tack. 

"Låt mig vara din soldat."


 
Kommentera inlägget här: