TidsLiv

Det här är bloggen för dig. Och för mig. Här ska vi kunna mötas i det hemska som förenar oss. Det kommer att handla om upprepade övergrepp, sex som självskadebeteende och vägen tillbaka. För dig. Och för mig.

Vem vet.

Kategori: Allt det andra

 
 
 
Det är min egen dödsbädd och jag är iklädd det jag är livrädd,
för.
och undrar vem som plundrar min själ på det som varit när jag farit för jag är inte där.
Jag kommer inte ihåg när, jag senast kunde känna sådär som att livet hade en mening
utan att vara
försenad.
Skulle jag verkligen kunna överleva det liv jag levat i ett ställe som inte var mitt.
Jag har saknat det när jag vaknat och vet att det mesta är mitt
fel.
I den värld som jag har kämpat så för kommer blir det som
förgör mig.
Sakta.Sakta.Sakta.
Men jag borde vaktat ditt inre innan jag skar ut en bit av mitt och slängde bort det.
 
Jag är klar.
Färdig.
Slut.
 
 
Kommentera inlägget här: