TidsLiv

Det här är bloggen för dig. Och för mig. Här ska vi kunna mötas i det hemska som förenar oss. Det kommer att handla om upprepade övergrepp, sex som självskadebeteende och vägen tillbaka. För dig. Och för mig.

I hopp om förlåtelse,

Kategori: Min historia

(null)

Jag ska skära ut mitt hjärta. 
Hålla det i min hand. 
Se det långsamt dö. Höra hur det sista slaget tas. 
Blodet kommer forsa ner för mitt grepp och bilda en pöl, i vilken jag kommer stå. 
Omringad av den vätska som har hållit mig vid liv. 
Som passerat mina organ för att kroppen ska fungera. 

Hjärtat kommer dö framför mina ögon. 
Sedan ska jag återuppliva det med all kärlek jag besitter. 
Jag ska starta det genom värme och ömhet. 
Efter att det töms på all negativ energis ska jag fylla det med lycka. 
Mitt hjärta ska få nytt liv. 
En till chans. 
Jag ska skära ut det. Återuppliva det. Och sedan stoppa tillbaka det. 
Livet kommer bli annorlunda. 




Kommentera inlägget här: