TidsLiv

Det här är bloggen för dig. Och för mig. Här ska vi kunna mötas i det hemska som förenar oss. Det kommer att handla om upprepade övergrepp, sex som självskadebeteende och vägen tillbaka. För dig. Och för mig.

På min bekostnad.

Kategori: PTSD

 

Såhär var det för dig:
10 siffror. Ett kvinnonamn upprepade gånger. Förvirring hos mottagaren. Ditt namn och sedan mitt namn igen. Fast inte det namnet jag har utan det namnet jag inte klarar av. Om och om igen. Skratt. Berättandet av återkopplingen till varför du ringde. Sedan kommenterandet av min kropp. 

Såhär blev det för mig:
Alla mina teorier om att jag är iakttagen blev bekräftade. Konspirationen sköt i höjden.   Jag blev ännu mera paranoid. Ännu mera nojig. Gick direkt och drog ner min namnlapp från dörren. Stängde fönstrena. Drog ner persiennerna. Övervägde att byta nummer. Funderade på att ta bort mig från alla internetsidor som finns. 
Sedan kunde jag inte sova. Pulsen gick inte ner och jag fortsatte att fundera på vem du var och vad du ville. Vad syftet var och varför du någon skulle vilja göra så. Varesig på skämt eller inte.
Nu kan jag inte röra mig utanför mitt hem utan att tänka på att någon ser mig. Att du kanske ser mig. Att du vill mig illa eller att någon annan vill mig illa. Allt är ett hot. Det var det innan också men du förstärkte det. 
Tack för det. Tack så jävla mycket. 

Kommentera inlägget här: