TidsLiv

Det här är bloggen för dig. Och för mig. Här ska vi kunna mötas i det hemska som förenar oss. Det kommer att handla om upprepade övergrepp, sex som självskadebeteende och vägen tillbaka. För dig. Och för mig.

Nattskräckens bästa vän.

Kategori: Min historia, PTSD

Springandet gör det sant
Jag svär, de var överallt
Ville klyva mig mitt itu
Men jag är i säkerhet nu.

Längst in i garderobens mitt
Ska jag leva tills jag kan andas fritt
Monster kan inte hitta dit
Även fast det är dem som fört mig hit.

Springandet gör det sant
Och även om de inte var överallt
Så fylldes ändå kroppen med fasa
Och återigen såg jag världen rasa.

Vem kan anklaga mig för vad jag gör
Hur jag flyr från känslan att jag dör
Jag önskar att det inte vore så
För jag är trött på att leva livet instängd i en vrå.

Jag vill slå upp mitt hjärtats dörr
Definierad av vad som hände förr
Sedan ska jag lämna min inre strid
Blicka framåt mot en ljusnande framtid.

 

Kommentera inlägget här: