TidsLiv

Det här är bloggen för dig. Och för mig. Här ska vi kunna mötas i det hemska som förenar oss. Det kommer att handla om upprepade övergrepp, sex som självskadebeteende och vägen tillbaka. För dig. Och för mig.

Då. Nu. Allt. Inte.

Kategori: Min historia

 
 
Ditt ansikte är banalt. Vanligt. Som alla andras.
Ditt ansikte är speciellt.
Vissa gånger kan jag inte komma ihåg hur du ser ut.
Vissa gånger kan jag inte glömma.
Ibland finns du överallt, i vaje människa jag ser, i varje person.
Ibland finns du inte alls.
De finns de dagar då jag hatar, då hämnden glöder i mina händer
De finns de dagar då jag förlåter allt och går vidare.
Jag har hatat dig ut i varenda cell.
Jag har hatat mig ut i varenda cell.
 
Det kommer en dag då du inte kommer att betyda någonting för mig.
Det kommer en dag då du inte kommer att betyda någonting för mig.
Ett minne blott
.
Knappt det.
 
 
 
Kommentera inlägget här: